13 OKTOBER

Denna arbetsdag har ändå gått rätt fort. Linda fick komma in och jobba 15-19 så jag har visat henne hur vi stänger osv. Så har kunnat fördriva tiden rätt bra :-)

När vi slutade skjutsade hon mig till solsystemet. Och nu sitter jag hemma hos mamma och pappa :) Väntar på att hockeyn ska sluta så jag kan fara och skjutsa sara och martin till jobbet. Måste även till OK och tanka lite så jag tar mig till jobbet imorgon.

Såååå, imorgonkväll blir det iallafall lite festligheter, Börjar med middag hos mig och sedan får vi se vad det blir.
Hoppas på en riktigt nice kväll :-)

Måste berömma min mor. Hon är inne på rökfria dag nr 5!
Och jag har lovat henne, Slutar hon slutar jag.
Så, Måndag blir min första rökfria dag. For sure!




fina fina du!


Kommentarer
Postat av: mamma

å gulle er och tack för berömmet :)

2011-10-13 @ 21:51:24
Postat av: madde

<3



Forsätt så!

2011-10-13 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu