TIDSFÖRDRIV

Är du i en relation just nu? Kan man nog kalla det
Om ditt ex ville ha tillbaka dig, vad skulle du säga? Skulle nog inte hända, Nej.
Har du någonsin förlorat en nära vän? yes
Något är fel, vem är den första personen av motsatt kön du pratar med? Hm, Svår fråga. Håller oftast saker för mig själv.
Finns det någon som inte tycker om dig för något du gjort? Ehm, det skulle jag nog tro.
Är du arg på någon just nu? Nej
Gillar du Red Bull? Ingen absolut favorit. Men det är helt okej gott.
Hur många personer kan du berätta allt för? Ärligt? Ingen.
Betyder den person du senast höll hand med någonting för dig? Absolut
Är du annorlunda tillsammans med den person du tycker om just nu? Näe, försöker oftast vara mig själv. Blir bäst så!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Oj, Det minns jag inte.
Har du en vän som känner dig bättre än du känner dig själv? Tror inte det
Är du lycklig med ditt liv just nu? Det är jag
Är du riktigt besviken på någon just nu? Nej
Var vill du befinna dig om två år? Utomlands någonstans kanske, prova på lite jobb åså.
Vad skulle du vilja säga till ditt ex? Ingenting speciellt.
Vad ville du jobba som när du var liten? Flygvärdinna, Konstigt nog.
Vem pussade du senast? Anton
Vad har du för planer i veckan? Jobba, Fira farmor, Vara barnvakt osv.
Vem fick du senast sms av och vad stod det? Sara - "Asså ja. Kanske :D"
Bor du med dina föräldrar? Inte det.
Har du planer för framtiden? Det har jag, Massvis.
Två saker som skrämmer dig: Flygplan & småkryp
Två saker du stör dig på: Folk som skryter om allt & folk som snackar bakom ens rygg.
Två saker du vill ha: En ny dator och flera timmars massage! < Behövligt.
Vem ringde du senast? Madre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu