STÄDAT - CHECK!

Ikväll har jag varit hos Anton en stund och socialat med honom och hans föräldrar :) Efter det gick jag över till Amanda och drack kaffe osv.

Trallade hem där vid halv nio, Då satte jag igång med en jävla storstädning.
* dammtorkat
* dammsugit
* skurat
* rensat avlopp
* diskat fläktfilter
* rensat bland papper och annat skrot
Så nu är det fan rent.

När jag var klar med det ringde mamma, Gick över dit och kollade igenom massa saker från vinden som jag hade kvar där. Bland annat hittade jag ett antal gamla bilder, kläder, min dopbok osv. Så kul att titta igenom :-) Hittade även min, annas och saras gamla julskiva som vi spelat in. Ska lägga ut dom här på bloggen sen så ska ni få höra ;-) haha. Så sött!

Nu ska jag då ta och krypa ner under täcket :)
Imorgon är det tvättning som står på schemat..
Och efter det får jag helt enkelt se vad som sker!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu