SÖNDAG, 6 NOVEMBER

Kom hem 02.30 igår natt.. Började jobbet 8.30 idag så blev inte alls mycket sömn för min del. Är helt slutkörd! Imorgon har jag jobbat en vecka i sträck.. Sedan ledig EN dag. Tur att jag är ledig helgen iallafall. Så man kanske hinner känna att man har ett liv utanför jobbet också.. Fan vad jag klagar. Meeeeeen, är less. Så blir nog att styra ihop nå kul till helgen med mina fina arbetskamrater!

Ikväll efter jobbet for jag och hämtade Anna på hertsön. Sedan blev det att handla lite mat. Så har precis slängt i mig lite middag/kvällsfika.. Fick bli gröt ♥ muuumsigt.

Nu ska jag ta en lång efterlängtad dusch och sedan krypa ner i sängen och se en film. Ellerja, Måste boka tvättis också. Har sjukt mycket tvätt, någon som är sugen på att tvätta åt mig? Mamma?;))))


Kommentarer
Postat av: mamma

nej ,mamma är inte ett dugg sugen på att tvätta :)

2011-11-06 @ 20:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu