CAFÈ METROPOL

Var och åt frukost/lunch med min älskade mamma på metropol tidigare. Riktigt mysigt café, att jag aldrig har varit där förut? Sjukt gott kaffe och räkmackan var inte dålig heller. Mums!

Efter det gick vi och betalade mina räkningar och sedan gick vi en vända på stan på jakt efter en guldig ögonskugga. Hittade en på kicks som var superfin. Så den fick bli min!

Nu är jag hemma och ska börja göra mig iordning ;-) Ska på storheden runt fyra med mamma och sara, Och klockan fem ungefär ska jag till leos och ställa fram allt inför personalfesten som är ikv! Kommer bli GRYMT kul. Blir först middag, massa galna tävlingar, alkohol i mängder osvosvosv. Sedan åker vi taxi in till allstar där vi har drinkbord. Det bästa av allt är att jag har VÄRLDENS bästa arbetskamrater som kommer göra min kväll toppen. Love u girls!! (and 2 boy's) haha. Kameran kommer absolut hänga med hela kvällen, Så jag bjuder på ett gäng sköna bilder imorgon.




himla mysigt!


89:- Kicks


Favorit läppglanset!!
Från Lindex, 3 för 99:-
(Mamma tog ett)


Invigde även mina nya jeans idag! I like them.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu