BUGAR OCH BOCKAR

Tack syster för nya looken på bloggen.


Ikväll blev det att hänga hos mina föräldrar ett tag, Såg på halv åtta hos mig och tog det lugnt. Lite senare for jag ut med Linda och Isabell. Snurrade bara omkring i stan åså. Hade en del sjuka konversationer som vanligt också ;) haha.

Nu ligger jag hemma i sängen och ska snart släcka ner.
Imorgon är det jobb med Mandy, 9-19!


Nu har jag även en frågelåda. Så om ni inte vill droppa en kommentar kan ni alltid fråga mig precis vad ni vill där istället. Anonymt eller inte, välj själv.

Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu