12 NOVEMBER, LÖRDAG

Helt okej kväll igår! Först var jag här med Amanda och Dara, Hanna kikade även förbi också. Sedan skjutsade Dara in oss till allstar, (jag vet, jag är slö) ... Träffade många välkända ansikten och hade det trevligt.

När jag vaknade åt jag en lite lättare frukost/lunch och sedan har jag varit ute på en promenad för att vakna till liv. Träffade på Nathalie också :) söte.

Nu ska jag ta tag i lite städning, Och sedan hoppa i duschen. Blir fin middag hemma hos mina föräldrar ikväll. Samt lite vin till det. Kommer bli toppen. Sen är det väl tänkt att dricka lite med Anton osv. Är lite oklart ännu vad som sker :-) Men vi hörs sen!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu