BEDTIME

Blev bjuden på kvällsfika av syster när jag kom. Uppskattades! Eftersom jag failade totalt med middagen.. Som vanligt alltså.

Annars har jag bara suttit och kollat igenom alla underbara bilder & filmer. Fan vad jag vill tillbaka. Men den 14 augusti är det dags igen. Blir fan två veckor då också, eftersom att jag sedan kommer att jobba hårt, och förhoppningsvis flytta så. Jag kommer inte ha tid med resor då :) Måste prioritera framtiden någon gång.

Nu ska jag mysa ner under täcket och stänga ögonen för natten. Sjukt trött, och jag måste få den sömn jag behöver. Hörs imorgon mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu