VI KÖR EN SÅN HÄR..

Väntar på att frukosten ska bli klar. Så jag kör en lista.
Hittade denna på Emma Nk's blogg :)

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Rosa
färg 2: Svart
färg 3: Vit

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Massvis
Fått ditt hjärta krossat: Tror inte det.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Till en viss del
Fått reda på att någon har pratat om dig: Japp
Kysst en kompis: Jo

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Hmm. Förut ville jag det.
Vad gjorde du under din förra födelsedag:
Då fyllde jag 18. Hade lokalfest där vi åt middag, badade jacuzzi och spårade ut totalt. Men det var awesome.
Vilken tid vaknade du idag:
05.00
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov. 
Någonting som du längtar till: Alanya i augusti. Och strax där efter reser jag till gbg.
Senaste gången du träffade din pappa: Lördags
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Det blir en förändring snart.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens Yes
Vad gör dig irriterad just nu: du
Långt eller kort: långt
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag oftast är glad & positiv. 

Operation:
Aldrig
Piercing: navel, öron
Tatuering: 2
Bästa vän: Har väl ingen specifik bästa vän. Alla är lika bra!
Sport: föredrar fotboll.
Husdjur: Har inget husdjur nu. Men katt
Vaccination du minns: bra fråga
Förälskelse: -
Alkohol du drack: öl/cider

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: pussar. Eller vafan. Både och 
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Hmm.. Båda. eller? Romantisk kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu