SUNSHINE <3

Åh, ÄLSKAR när det är bra väder!!

Jag har varit vaken hela natten, Har fan inte varit ett dugg trött och har inte haft lust att sova. Så jag har städat i sådär två timmar, sett tv, pratat med massa trevliga typer. Sen fick jag även besök där omkring 05.00 ..  och sällskapet for där runt 11.00 nu på dagen. Jag var tvungen att skjutsa lillasyster till jobbet, och sedan gick jag och mamma och åt lunch.

Nu ska jag inte sitta här inne nåmer, Ner till båten, på med oljan och pressa några timmar. Fridutten kommer till lule snart också. Blir att ta igen massa prat och skvaller. Och även smida lite planer inför alanya!!

Nås på nallen.
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu