SUMMEROF69

Godmorgon.
Är väl inte sådär superpigg. Men måste man jobba så måste man.

Hade iallafall en super trevlig kväll igår hos fröken borgny. Massvis av trevligt folk och roliga konversationer. Lyckad kväll!! Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och äter lite frukost. Klockan 11 börjar jag för dagen och får mest troligt sluta redan klockan 16.00. Där på kvällskvisten ska jag skjutsa mamma och gänget till råneå. Pappa spelar på rånekrogen ikväll. Så det kommer nog bli himlarns trevligt skulle jag tro.

Hörs sen mina vänner. Simma lugnt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu