NEVER BACK DOWN

Godkväll snyggingar.

Har haft en toppen dag. Den har spenderats tillsammans med Rebecka. Blev en fika på roasters med henne och pors runt 14 tiden. Efter det har vi varit hemma hos mig och pratat om allt möjligt, Haft sjuka konversationer med folk, ätit kebab, skrattat, träffat folk, skrattat ännu mer, tittat på gamla bilder osvosvosv!

Nu sitter jag bara hemma, Ska strax ut och sociala med en filur. Sedan ska jag väl surra lite med grannen innan det är dags att avrunda för denna kväll. Om jag kan sova.. Grannen har nämligen studentfest ikväll.. . Så får hoppas på att dom inte lever om allt för mycket. Dock är det förståeligt om dom ger 100% ;) haha.

I övrigt så hoppas jag på kanon väder imorgon. Kanske blir att gå ner till båten och sola lite. Börjar tappa färg nu. Inte okej!! Sen hoppas jag också på att mina cash rullar in på kontot. Kanske blir en liten sväng på stan isf.

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu