MR SEXOBEAT

Efter jag hade varit hos Pors på en kaffe for jag ut med Sarak och snurrade i stan. Efter ett tag blev jag chafför till Adam & gänget en stund. Fick även spendera lite tid med min älskade Rebecka. Vilket var mycket trevligt. Kul att träffa lite vänner man inte umgåtts med på ett bra tag.

Nu ska jag väl slita mig till sängen, Är inte speciellt trött. Men det kommer jag vara imorgon om jag inte får den sömn jag behöver. Jobbar heldag imorgon så, Dvs > 8.30 - 18.30! och innan jag börjar ska jag skjutsa min far till hertsön.. >_<

Sov sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu