MOT KLUBBVIKEN

Hittade inga snygga kläder på stan.. Kanske för att det bara var smedjan som var öppet. Men hittade dock tre ringar, Solglasögon och ett läppglans. Så ringarna får iaf klä mina fingrar ikväll. Och på mig har jag en svart jumpsuit från ginatricot som mamma köpte åt mig igår :) Har en likadan i rosa. Jättefin!! Sen tog jag bara ett par enkla vita skor med snörning som en rosett :) enkelt men snyggt.

Nu ska jag ta bilen ner till willys och handla lite saker som mamma ville ha. Sen sätter jag mig på båten :-) Och när jag kommer fram blir det att njuta av en iskall god jävla breezer!!!!

hoppas alla får en jättebra midsommar :)
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu