LOVE, SEX & SUNSHINE

Har haft en riktigt bra dag. Har suttit på roasters i nästan tre timmar med Mamma, Syster och Martin. Druckit lite öl/cider och ätit en lätt lunch. Underbart!! Sen har jag även shoppat. Var tvungen att fylla på sommargarderoben.

Igår runt 22.00 tog jag en taxi till Emil.J på bergnäset där markus osv var. Blev att dricka och sociala där innan vi begav oss mot kafelino. Hade en riktigt jävla awesome natt. Så kul när allt blir lyckat. Träffade även på många vänner man inte träffat på länge. Det gjorde verkligen min kväll.

Blir iallafall nyktert för min del idag. Anledningen till det är för att jag ska sätta mig i bilen 11.00 och köra till piteå. Ska fira min kusins (Emma) student :) Kommer nog bli jätte trevligt.

Nu ska jag slänga in lite bilder på shoppingen och sedan ska jag färga håret. Svart som vanligt ;) Sen kanske jag går och solar en 20-minutare. Jag vet att det är toppenväder ute, Men bor man mitt i stan är det lite svårt att lägga sig ute och sola någonstans. Haha. Så jag får fuska lite.


Alla tre från skopunkten.

Sjukt god parfym. ÄLSKAR den. Dock jävligt dyr, 700 nånting gick den på. Men sååå värt.



Gina tricot.

Vila

Jumpsuit H&M

Jumpsuit Gina tricot

Gina tricot

Gina tricot




Köpte även mig en ny telefon igår. Det fick bli en Xperia x8!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu