LEK, BUS OCH ÄVENTYR

Puh! Nu är jag äntligen hemma. Har varit en seg dag på jobbet. Så går det när man dricker även fast man ska upp och jobba.

Blev iallafall att fara till piteå igår. Kom till luleå runt 02.00 igen. Dumsnurrade lite i stan, Stannade och träffade lite folk :) Träffade även på en onykter granne så vi satt och fyllesnackade ett tag innan jag gick in till mig. Min kväll var iallafall toppen!!

Ikväll ska jag bara sega i soffan. Ska se BB finalen med lillasyster. Håller på simon! Hoppas verkligen att han vinner. Han är så värd det.

Nu måste jag duscha. Jävlar vad skönt det ska bli.
heipaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu