I tried to be chill but you're so hot that I melted

Hade en as trevlig kväll igår i Råneå. Träffade massor av nya och gamla vänner. Jag och mamma blev även helt tokiga i en grymt snygg kille. Haha, Jag tror inte mina ögon har skådat något snyggare. Han verkade inte heller vara medveten om han att såg så jävla bra ut.. typ. Haha! Nog hade jag;)

Nä, skämt och sido. Nu är jag hemma från jobbet iallafall. Syster är här på besök och ska nog övernatta här. Får se vad som sker senare. Måste iallafall ta mig en dusch nu och sedan städa lite smått.






Pappa sjöng igår, jävligt ovanligt och jag tror jag bara har hört honom sjunga en gång typ. Måste då säga att han gjorde det riktigt bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu