ENSAM HEMMA

Eftersom mamma och pappa har farit ut med båten som vanligt så fick jag och Anna fara iväg och handla. Köpte lite mat som är enkelt att göra eftersom vi båda två är värdelösa i köket. Så imorgon blir det att äta kebab i pitabröd, Sjukt gott. Det var alldeles för längesen jag åt det. Och till efterrätt blir det fruksallad med grädde :)

Ikväll blir det iallafall att ligga i soffan och kolla film :) Måste bara hitta någon bra. Vill se någon grym komedi tror jag.

Imorgon
ska jag upp tidigt för att pressa lite i solen, Det skulle ju bli kanon väder :) Och efter det blir det en sväng på stan med Frida!

Hörs kanske sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu