DREAMING IS BELIEVING

Sitter och kollar på lite kläder. Har hittat massa söta toppar som ska inhandlas. Men har inte bestämt mig om jag ska beställa eller om jag ska gå på stan och köpa dem. Tror dock inte allt jag vill ha finns på stan. Får gå och kika! H&M hade ju så sjukt fina toppar. Måste ha! Har även hittat en älskling på Gina som måste finnas i min garderob.

Blir kanske att gå ner till båten snart med Sara. Dock känner jag mig lite frusen och hängig. Så får se om jag orkar. Har ju knappt sovit något inatt. Kändes jobbigt.



Dreaming is believing
Believe that we are strong

Believe that we can make it someday
Believe that we have power to make wishes come true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu