BANAN?

Igår spenderade jag lite tid med min lillasyster ♥ Vi var ute och gick en sväng, Handlade lite gotta på willys åså. Sedan gick vi och satte oss i solen och pratade om allt mellan himmel och jord. Vilket var riktigt trevligt :) Senare på kvällen kom cookie förbi, Blev att se lite film, spela gitarr och sociala :) Och självklart somnade jag riktigt sent igen, haha.. gick och la mig 04.00 .. Ni kan ju gissa på hur trött jag var 07.15 då klockan ringde. Ville typ kasta in mobilen i väggen. Men upp tog jag mig iallafall. Gick och mötte Sophia för att sedan hämta hennes bil på varvet, Och sedan begav vi oss mot jobbet.

Har varit riktigt övertrött idag, Så jag och Sophia har ju haft våra sjuka konversationer... Säger inte mer än så;) haha. Men kul har jag iallafall haft:) Slutade iaf klockan 19, Så då for vi och köpte blommor till jobbet, och sedan skulle hon handla på maxi så det blev en sväng förbi där innan vi for hemmåt.

Och nu ligger jag äntligen i min underbart sköna säng. Ska fan sova tidigt idag hade jag tänkt. Är ledig imorgon så då vill jag inte sova bort hela dagen.. Jag hoppas på go väder!!!

Vi kanske hörs senare. Pössar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu