ÄNTLIGEN KLAR

Några timmar senare har jag:

Dammtorkat
Dammsugit
Skurat
Städat garderoben
Rensat smycken/smink
Sorterat post osv.

Skönt att få det bortgjort. Jävlar vad noga jag har varit också.. Varenda liten yta är torkad. Nu får vi se hur länge det är rent .. haha. Är ju expert på att stöka. Även fast jag helst vill ha det rent och fräscht.

Nu ska jag klä på mig & fräscha till mig lite.
Sen blir det nog att umgås :)

Tänkte visa resultatet på städningen. Så får ni även se hur mitt rum ser ut :-)
Har dock inga före bilder, men det är lika bra ;) haha.
(Dock jävligt kassa bilder, ni får stå ut)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu