24 JUNI

Midsommar blev verkligen lyckat!!!

Var först på klubbviken med massvis av trevligt folk. Blev dock en hel del alkohol.. haha. Var inte riktigt meningen att det skulle bli så. Men ibland blir det inte alltid som man tänkt sig ;) Vid 00.00 gick båten hem så jag, eric, oskar osv for hem till mig och forsatte festa. Sarak och gänget kom även förbi och jag hade det riktigt kul. Men där mot slutet var jag alldeles för full. Det blev en riktig karusell i skallen. Så det var gode skönt att få sova sen.

Idag har jag jobbat från 12 till 18. Pors var snäll och hämtade mig eftersom jag fått punka på cykeln. Haha. Så kan det gå.

Jag ska alldeles snart gå ner till hamnen och hämta bilen. Efter det blir det att handla lite dipp, gurka, morötter och sånt smarrigt. Blir en riktigt skön hemmakväll för min del. Familjen slaggar på klubbviken ikväll igen. Så har lägenheten för mig själv. Kanoners.

Lägger in lite bilder och sådant sen.
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu