27 DECEMBER

Idag vaknade jag redan 09.00 och kunde inte somna om. Så jag klev upp, fräschade till mig lite och sedan gick jag till mamma. Drack lite kaffe & sedan begav vi oss på stan en sväng. Hittade inte mycket på rean alltså. Hade tänkt att hitta nå snyggt till nyår men blev massa annat istället. Ska dockatt  på stan imorgon igen så får väl leta efter någon outfit då.

Efter att vi hade shoppat klart bjöd pappa på pizza! Och sedan gick jag till banken och fixade ett förmånskonto & internetdosa. ÄNTLIGEN! haha. Var fan på tiden.

Nu är jag hemma och ska ta tag i lite städning tänkte jag. Sedan får jag se vad denna kväll har att erbjuda. Tror dock det blir att ligga hemma i soffan och se någon bra film. Är rätt slutkörd.

Detta är iallafall inköpen idag
:

Äntligen köpt mig ett snyggt "nattlinne" som jag kan springa runt i hemma.

Köpte en ny liten börs som jag kan ha alla mina kort i.
Så jobbigt att ha den stora..



Kommentarer
Postat av: therese

Jag har den där vit/svarta tröjan i rosa/svart.. Den är apskön ! :)

2011-12-28 @ 09:15:37
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu