ÖRNSKÖLDSVIK

hallå :)

Idag klev vi upp runt nio tiden. Klockan 11.00 började vi fara mot umeå :) Så när vi kom fram dit började vi med att äta lunch. Sedan blev det lite shopping =) Hittade mig lite saker som jag ska visa!

nu är vi hemma hos Alexander's pappa :) var riktigt kul att träffa honom + hans flickvän. Mycket trevliga!! Vi har inte så stora planer inför kvällen, Blir att dricka lite cider & öl iallafall :)

Tänker inte berätta vad som händer här just nu ;D Det berättar jag sen, Hihi. Hemlisaaar!!



Hoodtröja Bikbok 99:-
Plattång rusta 299:- (Svinbra!!)
Volympuder, Läppglans Åhlens
Ansiktskräm, klämmor - H&M
Trosor - Gina tricot

Måste dock köpa lite mer saker inför resan osv. Men det gör jag hemma där jag vet vart allt finns ;)
Nu ska jag göra lite "hemliga" saker. Herråååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu