NITTONDE APRIL

Igår fick jag ju vara ledig. Skönt som fan var det. Umgicks med Alexander hela dagen, Var förbi Uffe's firma och tvättade Therese's bil osv. Och senare blev det en mycket god middag hemma hos familjen markström. Hans mamma gjorde kinamat, och det var så gott!! Dock jävligt starkt så man fick tårar i ögonen ;) haha, men det var det värt. Resten av kvällen bestod mest av mys och film!

Idag blev det jobb från 9 till 19. Och efter det for jag hem, duschade och sedan for jag iväg igen. Nu sitter jag hemma hos M & S på tuna. Ska sova här också :)

Nu blir det att hänga gäng och se kniven mot strupen som sänds från boden ikväll. Sedan blir det väl att avrunda. Jobbar imorgon och sedan tar jag långhelg :D Ska fara till övik med Alexander och hälsa på hans pappa. Blir även att stanna i umeå innan för lite lunch och shopping. kommer bli jättetrevligt =)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu