Life is a mystery

Jag hatar den här känslan. Just att vara förvirrad och inte veta vad man ska göra. Rädsla och frustration... Som när hjärtat vill en sak, Men hjärnan stoppar en. Vad gör man då? Hur vet jag vilken väg man ska välja?

Ibland lyssnar jag för mycket på andra. Och sällan på mig själv. Jag vet att jag är stark, jag har stått ut med så mycket. Men när jag har tagit mig till toppen igen, så ligger jag snart nere på botten som var det sista jag ville. Till slut ger man upp. Som att man inte har styrkan kvar. Jag vill kunna göra det jag känner för, Göra det jag tycker känns rätt. Göra det jag mår bäst av. Jag har hittat lösningen, Men kommer svaret vara det jag tror och hoppas på? Och frågan är, Kommer det vara värt det
- I am ready to give everything for you, If you do everything for me.



Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu