BLIR SÅ ARG

Kan ni gissa varför? Jo, Nu har jag vaknat svintidigt igen, runt 05.00 .. och kan inte somna om. Har vaknat varenda timme av dom få jag sovit. Förstår inte varför det är såhär, det är inte så att jag ligger uppe och funderar på saker och ting.. Flygkrascher räknas ej. Haha.. Det händer rätt ofta ;) Orolig som jag är. Näe, Måste fan skaffa sömnpiller omgående. Såhär kan det inte forsätta.

Nåväl. Får väl stiga upp och koka kaffe då? Ha-ha .. Kanske ta en morgonprommis? - Nu ljög jag.

Kan ju iallafall passa på att välkommna er nya läsare, Fattar inte varför ni vill vara här och läsa mina otroligt ointressanta inlägg, Men det är lugnt för mig. Welcome To My Life! :>

Okej, jag ljög inte om kaffet. Det hade suttit fint nu. Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu