14 APRIL

Tjenareeeeeeeeeeeeeee

Igår blev det som sagt att gå på stan med Linda, Ela och Issa :-) Blev en kaffe och lite surr på Roasters. Mycket trevligt :-) Sedan for jag & A iväg till henke och var där en stund. Drack mera kaffe.. haha.

På kvällen blev det att se The Haunting In Connecticut med A. Tjockade även i oss lite chips och dipp. Var mycket mysigt. Blev att spendera natten där också.

Idag har jag varit och lunchat med mamma och lillasyster på stan och sedan blev det att umgås! Nu är jag hemma men ska nog strax dra mig mot nautilus och fixa mig ett kort. Nu ska träningen sättas igång. Skönt.. Förut när jag spelade fotboll rörde man på sig varje dag i princip.. Så känner att det är dags att börja röra på mig.

Så vi hörs sen mina vänner!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu