torsdag

hallå =)

Nu har vi fått internet till lägenheten, så nu kommer jag säkert bli mer aktiv hära ;> Igår var jag ju på halkbanan, och jag kan säga att det var ruskigt roligt :D hade lätt kunnat göra om det :) haha.. sen när jag kom hem gick jag och solade med sara & lollo.. lite färg fick man ju iallafall :) Senare gick jag ut med linda, satt på floras i en timma och pratade och bara tog det lungt, sedan gick vi ner till norra hamn och chilla. Klockan rann iväg och jag kände att det var dags att dra sig hemmåt.. men hade jag någon nyckel? eh, nej! Det vara bara att vandra ner till hamnen där vart mamma och pappa var! Satt där en stund och sedan följde dom med hem, Fast först gick vi in på hemmakväll och köpte plockgodis & hyrdefilm :) Har dock inte sett klart den, För vid tolv tiden gick jag och mötte tobias vid malmuddsbron och sedan gick vi hem till mig! Han övernattade även här, Och imorse hade vi tänkt att äta frukost på sub! Men klev någon av oss upp när klockan ringde? nae.. så något sånt hann vi inte med eftersom jag hade körlektion klockan 11.25! =p och den gick för övrigt jättebra.. det var som ett prov inför uppkörningen =p gud så jag längtar, snart har jag kortet i min hand :D awesome!!!

nu ska jag äta lite sen middag, har varit på jobbet och har inte haft tid att äta försän nu ;> Sen ska jag ta en dusch och kanske fara ut en veva. Vi hörs sen :) Puss

(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu