stadsbo

Fan vad skönt det är att bo i stan, Fucking A!

sov i lägenheten inatt, det gjorde S och L också. Somnade rätt sent dock. kring tre tiden! Men jag tog mig upp klockan halv åtta imorse ändå =p Nu sitter jag på jobbet, min buss till stan går om en timme, då blir det att hjälpa till att få in alla möbler och resterande saker. Fast jag är helt slut, hjälpte min far att lyfta upp tre sängar igår, upp för alla jävla trappor. haha, låter som att det ska vara svinenkelt, men nja, nog känns det idag! otränad? jajamen.. dags att ge sig ut och motionera.

wellwell, imorgon har jag sista körlektionen, sen blir det lite praktik och sen ska issa fota mig. På onsdag far jag och issa med körskolan och gör halkbanan! Ska bli rktigt roligt faktiskt! =P Får hoppas på att jag inte kör ihjäl mig bara ;)

annars då? Helgen var Ok. Fredagen var lugn, var med Linda Olle Sara och Viktor, snurrade bara i stan och sååå. Sen i lördags var vi på på piteåcruising, var hyffsat roligt =) åkte med samma gäng!

jag kommer inte att ha nå internet nu på några dagar men sen när jag får internet till läggan så ska ni få se hur det ser ut åså! Fick mig även en walk in closet ;D niceeeeeeeeeeee

men nu ska jag göra någon nytta innan jag ska dra hem! Vi hörs när vi hörs, annars kan ni nå mig på telen!
PUSSAR! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu