måndag

hey mina vänner!

Skulle sova ut idag, men icket... tobbe ringde och väckte mig och sen kunde jag inte somna om :( men det var väl lika, =p jag klev upp och gjorde mig klar, sen ringde min mor och bad mig ta med anna och komma till exotic och äta lunchbuffe, och fan vad gott det var, sen blev det glass och friterade bananer till efterrätt, det gillas (y)

Sen blev det att gå på stan, det blev först banken och fixade lite stuffs, sen gick jag med mamma och pappa en sväng också, =) Men jag träffade emma,amanda och sofia så då gick jag med dom istället :) med mig hem fick två linnen / tunikor följa med :)

Blev även att fara ut med båten en sväng med mamma och pappa, jag fick köra lite också, grymt kul =) har verkligen saknat det :D haha.. och senare for jag och issa till gammelstad där hon piercade tungan, fan så sugen jag blev på att göra, men då vet jag en som blir rasande, min mor.. men jag är 18 och gör vad jag vill? men , hah.. det struntar hon i, hon tror typ att tungan ska ruttna bort, men vem vet, hon kanske har rätt? =o .. Sen när vi hade kommit tillbaka i stan for jag ut med sara & linda en sväng, och sedan hem :)

Så nu ska jag äta en riktigt god kycklingsallad som mamma gjorde nyss, och sen ska jag plugga teori! fyfan, snart ser jag endast vägmärken och skit i ögonen.. snart är det över, fan så underbart!


så jävla kasssss mobil, måste köpa en ny.... fan att jag badade med min förra... var aldrig full nära vatten, ett tips! ;) haha... näfan, Plugg nu!

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu