måndag

ny vecka igen då.

Idag började dagen med praktik, började nio och slutade tre! Sista veckan nu, skönt =) sen blir det bara en massa jobb. Men det behövs =b Efter praktiken for jag till um med issa. Sen gick jag hem, men for iväg efter en timma igen, övningskörde en sväng, hjälpte pappa att flytta alla saker från garaget och förrådet! Jobbigt, men lev bjuden på maxmat efter det ;) Issa följde med mig och åt. haha, jag har insett att det kan komma rätt konstiga saker ur min mun ibland.. Som när vi var på max.. Issa hade vitt nagellack,

Jag: Issa, vet du vad jag blir sugen på när jag ser dina naglar?
issa: näe, vadå?
Jag: men sånt där vitt tuggummi från sånnadär tuggummi automater.

och på hemvägen..
det är fan mysigt när man har luvan på sig när det regnar, det känns som att man ligger under ett tält!

haha, jag är rätt lustig ibland;D Heheeeeeeee, nåja.. har iallafall tagit mig en dusch nysss..
och nu ska jag forsätta med teorin..




Kommentarer
Postat av: Isabel

Det måste ju verkligen eka innanför skallbenet på dig gumman ;) haha

2010-05-25 @ 15:37:15
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu