lördag

tjaa!


Igår blev det somsagt att dricka lite! =) gled runt i stan och träffade lite trevligt folk! Var fan många ute igår, för en gångs skull! det var även nå streetracing igår i kallax som vi for på! Det märks att sommaren är på G! Nåja, Kom just hem från T! Sov där inatt åsåååå. Nu ska jag väl ta mig en dusch och vakna till liv! Ska leta mitt pass så jag kan fara och kolla på när pappa spelar med sitt nya band! Får ju inte missa det =) Tror de blir nice. aja, har inte tid att sitta här, hörs =D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu