i was born to make you happy

godkväll :)

när mamma kom hem fick jag se vad hon hade hittat för fint åt mig, det blev två svarta hyllor, svart bort och en svart spegel :) Sen lite småtjaffs. Rummet kommer nog bli awesome. Sen drog hon med mig på stan en sväng, mamma köpte nå 80tals kläder hon skulle ha på fredag, och jag köpte min en kalender. Men när vi kom hem fick mamma veta att festen var inställt, tur som var kunde jag ta väskan & halsbandet hon hade köpt :) Väskan var skitfrän.. haha =)

Sen resten av kvällen har jag bara pluggat ... är så less på det nu. hinner knappt med nå annat. Men imorgon ska jag ta mig ut en sväng :) Gick och mötte issa nyss också, socialade lite med henne, sen gick vi på konsum där jag köpte snus åt mig & pappsen, sen gick sa vi godnatt och gick hem.

Ska faktiskt plugga lite till nu, sen ska jag krypa ner under täcket och läsa en skvallertidning.. :)
Hörs imorgon mina vänner. PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu