you lift me of the ground

Hallåj!

Idag har jag ju som sagt varit och övningskört och sedan for jag till sara. Vi har bara chillat på =) Sålt saras pärla =( haha.. sen for vi och kollade på en bil osv. har iallafall haft det trevligt =)

nu när jag kom hem tog jag mig lite kvällsfika och ringde ett samtal. Sedan har jag suttit med mamma och pappa och planerat lite stuffs.  Blandannat om läggan vi flyttar till =) Kommer bli great. Kungsgatan blir det. Nummret minns jag inte, men den ligger ovanför guns skor högst upp! Typ mitt emot bolaget. haha =) Blir nära och bra till allt. Fyfan vad SKÖNT! Så den första juni flyttar vi in. Ska även börja på körskolan nu också. Ser verkligen fram emot att få körtkort =)

nåja, nu ska jag gå ner en sväng och hämta ett glas jucie =) sen kanske det blir att se film & sova.
hörs senare eller imorgon!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu