torsdag

hej på er! :)

Kom just hem. Har varit på stan och tagit en fika med Amandali,amandala,emmali,fridap,jonna,linus,mangeellen! Det var mycket trevligt.. sen vandrade vi bara omkring och kikade på några affärer! =) nu ska jag bara ta det lungt ett tag, och sedan ska jag möta tobias och ge hans födelsedagspresent! han fyller ju 19 imorgon så. Och sedan ska jag nog umgås med frida trorjag =) Säkert någon fler. Bir nice!

Har även en till visning på huset imorgon, eftersom det var en till familj som ville komma och kolla. Och imorgon ska vi och titta på en lägga i stan, Fast jag kan inte följa med eftersom att jag jobbar. Så mina päron och syskon får berätta sen hur det såg ut. Hoppas det är fint.. fast vi lär ju ändå renovera en del.

Skriver senare ikväll! =)
pusssar


ge mig sommar, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu