tisdag

hallåhallå =)

praktiken idag gick fintfint. Eller det har varit roligt rättare sagt.. alla har varit riktigt klantiga så har skrattat en hel del =p så dagen har bara rusat förbi. Slutade iallafall tre och då for jag in till stan och socialade med sara & nathalie tills det var dags att gå på teorilektionen. Det gick bra =) Men var väldigt trött. Men informationen sitter fortfarande kvar.

Jag ska snart ta och göra mig redo för sängen =) fast tror att jag ska se ett avsnitt av cougar town först. Alla säger ju att det är så bra. Så upp till bevis!

börjar 09.00 imorgon och bussen går åtta. Och jag behöver sova. Vill inte ha världens dåligaste morgonhumör igen. hahah, =)

har även fått mina jobb tider inför påsk nu! Härligt att tjäna lite cash.
Hörs sen =) Kanske slänger in lite bilder sen bara för att fylla ut bloggen lite =)

på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu