söndag

Hallå :)

Lite kass uppdatering i helgen. Sorry för det men har inte orkat :) Har iallafall haft en toppen helg. I fredags blev det att först vara hos saraN för lite förfest, sen blev det att fara till jens på mjölkudden och sedan avslutades det hemma hos kim! hah, issa sov hos mig i fredags och jag klantade mig rejält. Jag hade tydligen ramlat ner från sängen och inte ens vaknat?! jag hade legat kvar och sedan när jag vaknade så gnällde jag lite och sedan hade jag lagt mig i sängen igen. Haha! när jag vaknade kände jag hur ont i skallen jag hade, Och jag hade lyckats skaffa mig en bula (y) Klantigt..

Igår spenderades kvällen & natten hemma hos mig med trevligt sällskap :D Jag & sara gjorde gomiddag också, (y) Det fick bli kött,pommes,sallad osv! Mycket gott. Orkar inte skriva allt i detalj. men jag hade roligt iaf :)

Det blev även lite shopping i fredags =)
fick med mig lite saker hem,
tre baslinnen
en kofta
skinnjacka
armband,snoddar & klämmor
tights
midjebälte
skulle visa på bilder, men datorn vill inte samarbeta med mig just nu. Så jag kanske visar sen :)

Kommer nog dyka upp lite bilder från i fredags också. Men issa måste skicka dom åt mig först :) om det finns några normala bilder.. haha!

Nu ska jag ta och duscha, sen blir det donken ;)<3
vi hörs sen :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu