söndag

Min helg har varit superbra!

Igår blev det först jobb, tolv till fyra. For till issa efter det! jag sara och issa lagade tacos till middag, eller ja.. dom lagade maten! haha. Men gott var det. Sen blev det att göra oss klara och sedan började vi dricka lite vin. Hade en trevlig kväll med trevliga människor =)

Idag har jag också jobbat, :) gick braao. Sen fick jag skjuts av ylle till sara, Hon praktiserar på leos så jag hade turen att slippa ta bussen =) så det tackar jag för. Så ikväll blev det att umgås med sara & issa, for och åt på donken åså. Det satt fint.

Nu är jag sjukligt trött, så ska lägga mig i sängen nu och slå på andra avenyn avnittet som jag inte har sett ännu =p vi hörs imorgon. Puss






Kommentarer
Postat av: Asgeirmiriam

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-26 @ 11:37:26
URL: http://asgeirmiriam.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu