onsdag

Godmorgon!

Vaknade nyss av att min far stod utanför min fönster och bankade.. ja kollade dit så gör han världens läskigaste min med sin fula mössa på skallen. Jag höll på dö, fyfan vad rädd jag blev. Haha, idiot han är =p Men nu är jag iallafall vaken.. halsen gör svinont och kroppen likaså. Men är inte trött nåmer så kan inte forsätta sova. Jag ska ta en dusch och sedan får jag se vad dagen bjuder på. Känner att jag måste ut och göra något, men ändå borde jag vara inne. Får väl se hur det blir med den saken..


later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu