onsdag

Godmorgon sunshines!

Har precis gjort mig klar och har hunnit äta frukost också. Min buss går om en halvtimma =p jag ska till stan med min syster sara och kolla lite. Hon skulle väl köpa en skinnjacka från vila. Och jag ska också kolla om jag hittar någon, men är inte så sugen på dom korta modellerna, Men får se vad jag hittar.

Måste även hitta en praktikplats NU! hade tänkt att vara på leos, men det är inte så speciellt kul att ha praktik på stället man jobbar. Jag skulle nog bli rätt less då. Men jag hittar nog något :-)

och ikväll är det AA! (y) missa inte!

vi hörs senare :)
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu