onsdag

godmorgon världen!

Alltid lika skönt att vakna i tid. Har varit ute och övningskört nu på förmiddan ett tag. Vi for bla till kronan och kasta lite saker. Sen övade jag på att parkera och lite annat. Nu är jag iallafall hemma, Har just ätit lite frukost och nu sitter jag och socialar med Sara på msn. Försöker hitta någon ny car till henne. kanske blir att fara och kolla på en idag =p (y)

Sen ska jag iväg en sväng, Hade tänkt att sova borta men jag får se hur det blir. För imorgon kommer mormor,farmor osv hit för att fira sara. Men får se :-) Skriver sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu