jump jump jump

tjaaaaaaa

Kom nyss hem :) Har varit ute och åkt långmerca med Sarak,Issad och Vikko! hade väldigt trevligt :) har nyss ätit kvällsfika åså.. ska väl städa garderoben nu. Har lovat mig själv att göra det innan imorgon. Dom som eventuellt ska köpa huset kommer hit kl 9 .. och nån som ska "besikta" huset typ. Så måste städa lite till.. =/ jag hatar fan att städa.. åh,

Fick även reda på att vi flyttar den 1 maj, eller den 1 juni. Och det blir den läggan vi var och kollade på :) typ ovanför hemmakväll. Jävligt skönt ska det bli att bo i stan. Och issa, du slipper inte mig ;) Vi blir nästan grannar! hihi. Nämen jag ser fram emot att komma bort från hertsön! Felåt alla hertsöbor =( men ibland måste man svika.

Näfan.. nu ska jag ta tag i städandet. Bättre sent än aldrig.. ;>
kanske hörs senare. PUSS


Kommentarer
Postat av: Isabel

Men jag vill inte slippa dig!! :D

2010-03-12 @ 17:07:38
URL: http://isabelsconfession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu