fredag

today its friday! :D

Godmorgon på er. Mamma väckte mig klockan 6 men jag låg kvar i sängen en halvtimma. Sedan steg jag upp och gick och duschade. Men fyfan vad jag mår dåligt. Är öm i hela kroppen,fryser som ett as och kan knappt prata. Jag sitter med två morgonrockar, och jag fryser lika mycket för det. ÅH!!! Har fan inte tid att vara sjuk. Aja, bara att hålla ut.

Ska börja göra mig klar nu, och sedan dra mig mot Leos!
Efter det blir det en shoppingrunda med min mor.

Och min jeansjacka som jag har beställt kanske kommer idag.
sååå snygg!

Visar den sen:)
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu