dags för sängen!

Hello =)

Ikväll var jag först ute med rebecka,mojje och nån mer? Kommer inte ihåg namnet! Var bara ute med dom en snabbis och sedan for jag hem. Men jag for ut lika snabbt med Christian,maya och alexandra, Snurrade bara runt i stan och hade allmänt trevligt. Ellerja, roligt kanske man ska säga, haha. Vi for även på donken och åt lite mat.. men burgarna var då fan inte goda alltså, typ råa! huvva.. Och sen for vi och släppte av maya och alex, Så for vi och hämtade robin och danne! Så forsatte vi snurra runt, hade lite allsång i bilen, höhö ;> Kom iallafall nyss hem, Ska strax lägga mig i sängen. Jobbar imorgon så, Måste vara pigg :)

Sov gott :)
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu