A neverending dream

Godkväll! :)

Gud vad gott det var med tårta och annat gott. Fast åt nog lite för mycket... haha;) Men vadå? det var ju tårta det handlar om =) Sen runt sju tiden gick jag, anna & kusin upp till gårn en sväng, Issad var även där och hon följde med hem till mig sen :) satt bara och snackade lite skit och hade trevligt. Men hon for för en halvtimma sen typ.

jag ska snart ta och lägga mig i sängen! Ska på möte imorgon på skolan 08.30, ska övningsköra dit och det blir att övningsköra lite efteråt också :) Ska även ringa körskolan imorgon så det blir fixat!

Så bäst att jag kryper ner nu så jag orkar upp. Jag är världsbäst på att försova mig! Så ni får sova så gott så hörs vi imorgon! Pussar

Lev ditt liv som du själv vill och inte som andra vill att du ska leva det.

                                                                  saknar min lillan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu