torsdag

Fysatan vilken jävla dag det var igår, jobbade från 09.00 till 19.40 .. något less man var. När jag kom hem for jag iallafall ut med isabel och cyklade ;D blev en sväng till donken! sen när jag kom hem pluggade jag lite och sen däckade jag direkt..

imorse började jag klockan 08.00 och jag slutar 19.00! blir nog inte lika tufft idag mot stängning. Hoppas jag! Nu har jag iallafall lunch, ska skriva klart kalaslistorna nu och sedan röjja undan. Sen ska jag hem snabbt och byta om, sen drar jag till tobias, han far på lördag så vill hinna umgås med honom! :)

hörs nog senare kanskeeeeeee.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu