söndag

Dålig uppdatering i helgen, men så går det!

I fredags var jag med isabeld och olli på roasters och drack någon cider och hade det allmänt trevligt :) planerades litegrann inför aug då vi drar till alanya! Det kommer bli awesome!

Igår jobbade jag mellan 09.00 till 17.00 :b var rätt slut efter det men det stoppade inte mig! Jag for hem och gjorde mig klar åså, sen kom sebbe jocke och issa till mig, drack något vinglas och sedan började vi rulla mot råneå :) Hade riktigt kul där faktiskt, =) Trodde det skulle vara svintrist, men när jag och issa såg att det fanns ett dansgolv ändrades allt ;) haha, For hem runt två tiden kanske!

och idag har jag jobbat från 11 till 18! Jobbig dag, mycket folk + att jag hade stängning! Men wtf, det är ju cash! Sitter just nu och smaskar på lite carra från hemmakväll. S & J har varit där och hyrt massa filmer, så det blir väl att kolla in några med dom. Just nu ser dom på hang over, sjukt rolig film, så ska lägga mig i sängen och se den! Och senare får jag se om jag far iväg en sväng, :) hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu