söndag

hejsan!
sorry för kass update, men jag har haft fullt upp!

jag har haft en awesome helg iaf!
lite kortfattat;

torsdag - min lillasyster hade skolavslutning, så jag var och kollade på den! =) Sedan övningskörde jag ett tag, sen for jag ut och umgicks!

fredag - då var det min andra systers tur, men studenten denna gång! Så vi kalasade hela dagen och på kvällen blev det party för hela slanten! Det fick bli olivers, jag och sara fick gå förbi hela kön, ganska skönt kan jag lova! Men jag hade grymt kul iallafall :)

Lördag - jobbade och sedan for jag hem och gjorde mig klar, issa kom till mig efter ett tag =) Vi drog en sväng till boden med matte & jocke, sen for vi tillbaka till luleå och snurrade resten av kvällen. Sen for jag till tobias, han kom hem igår kväll :D men hann bara vara med han till typ tre tiden, på natten.. haha, han for till sthlm då =p dom skulle hämta någon bil. Men iaf, var kul att träffa han igen, jag fick även en present av honom :) jag fick lösnaglar, och sedan armband + halsband som symboliserar mitt stjärntecken! Sweet (y) :)

Och idag då, Jobbat från 11 till 17! så jag kom hem ganska nyligt. Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och sedan ut och umgås med isabel. Och imorgon måste jag upp tidigt, kl 8 typ? Jag ska vara barnvakt åt mina kusiner så jag ska ta med dom till leos så dom får leka lite =) Blir nog kul. Och sen vet jag inte vad som händer? Ska nog umgås med tobias eller något. Han for ju iväg igen, haha. Nåväl, tror jag ska plugga lite innan jag duschar, till veckan händer det ju ;) kanske? Beror på hur flitig jag är! Vi hörs hörrni! PUSS


kommer mer bilder sen från helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu