måndag

Hej på er :-)

Imorse blev jag väckt av två små troll. Gick och duschade och gjorde mig i ordning, sedan blev det frukost! vid ungefär halv elva skjutsade mamma oss till leos där vi har spenderat dagen :) Åt även lunch där, lite less på den maten dock.. haha.

När vi kom hem gick vi ut och lekte i stadsparkens lekpark, Men sedan började det att regna så vi vandrade hemmåt. Nu ligger båda barnen helt utslagna i soffan, och nu ser jag att lukas tillochmed har somnat! haha, sweet!

Snart kommer deras mamma och hämtar dom, så dom ska fara hem till piteå. Jag ska väl ta en powernap och senare ikväll ska jag nog till tobias! Pappa har även köpt lite nytt till bilen åt mig som behöver bytas, så ska höra om han orkar byta det åt mig, eller om han orkar imorgon! =)

Jag skriver nog av mig sen.
Pussar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu